حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
سردار باقری فرمانده سپاه استان لرستان شد/هیئت مدیره مطبوعات پیام تبریک منتشر کرد
22 آذر 1402 - 10:01
شناسه : 10198
بازدید 115
5
در پی انتصاب سردار نعمت الله باقری به عنوان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ،هیئت مدیره خانه مطبوعات استان های لرستان و خوزستان در اقدامی مشترک ،ضمن بیعت با ایشان پیام تبریک و تهنیت منتشر کردند.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان

💬سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حکمی، سردار نعمت‌الله باقری را به عنوان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان منصوب کرد.

👈وی جانشین سردار کشکولی شده که به‌عنوان فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) سپاه پاسداران کل کشور منصوب شده است.

🔻 سردار باقری جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بود که آبان ۹۹ با نظر فرماندهی کل قوا به درجه سرتیپ دومی نائل آمد.
مراسم تودیع و معارفه روز سه‌شنبه ۲۱ آذر برگزار شد

هیئت مدیره خانه مطبوعات استان‌های لرستان و خوزستان در اقدامی مشترک انتصاب سردار نعمت الله باقری را به این برادر مؤمن و فرهیخته تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

سردار سرافراز و برادر مؤمن و فرهیخته؛ جناب سردار نعمت الله باقری انتصاب شما را به فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان تبریک عرض نموده، آبرومندی، موفقیت و سربلندی حضرتعالی را از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

🔻احترامآ به استحضار می‌رساند خبرنگاران و روزنامه نگاران، این سربازان خط اول جهاد تبیین؛ خرسندی و مسرت خود را از انتصاب شما سردار جوان و باتجربه در فرماندهی سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) اعلام داشته و این اتفاق میمون را سرآغاز یک مرحله جدید در رقم زدن برگ های زرینی از خدمتگزاری به مردم شهید پرور لرستان می‌دانیم.

🔻در احترام جایگاه پاسداری همین بس که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران فرموده است: کاش من یک پاسدار بودم. در این راستا دست بیعت را خاضعانه به سمت شما و همه پاسداران سبز پوش این دیار که رهروان و یادگاران شهدای جلیل القدر هستند دراز نموده و آماده ایفای نقش در کمک به توسعه استان و دیارمان هستیم

🔻 امید است با تعامل و وحدت گام‌های بلندی در راستای خدمتگزاری، ولایتمداری و رضای خدا و خلق برداریم.

👈هیئت مدیره خانه مطبوعات استان‌های خوزستان و لرستان

پایان پیام/

ثبت نظر شما