حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
اجرای تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی استان و شهرداری
07 آبان 1402 - 18:37
شناسه : 9624
بازدید 63
1
یکشنبه 7 آبان با حضور دکتر فرامرزیان ریاست محترم جهاد دانشگاهی و معاونین ایشان با مهندس داریوش بارانی بیرانوند شهردار شهرستان خرم آباد و حسن ماله میر معاون فناوری در سالن جلسات جهاد دانشگاهی حضور معاونین جهاد دانشگاهی و شهرداری و شرکت فناور جلسه برگزار شد و تفاهم نامه نوشته شد
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر ،پیرو جلسه ای که یکشنبه ۷ آبان با حضور دکتر فرامرزیان ریاست محترم جهاد دانشگاهی و معاونین ایشان با مهندس داریوش بارانی بیرانوند شهردار شهرستان خرم آباد و حسن ماله میر معاون فناوری در سالن جلسات جهاد دانشگاهی حضور معاونین جهاد دانشگاهی و شهرداری و شرکت فناور برگزار شد بعد از تبادل نظر در خصوص همکاری مشترک در جهت مدیریت شهری و برنامه محور بودن با هم افزایی درخصوص رشد و جهت دهی فعالیت های فناوران تحت پوشش جهاد دانشگاهی پیوندی بین دانش و مدیریت شهری انجام شود.
دکتر مجید دریکوند عضو شورای شهر با بیان این مطلب که به ظرفیت های علمی به عنوان بازوی توانمند و متخصص در شهرداری و شورای شهر در جهت مبلمان شهری و رویکردهای مثبت و مطلوب بیش از پیش توجه می شود.
در ادامه طرح عملی مهندسین محترم حمید و مریم جعفری به عنوان فناوران جهاد دانشگاهی برای اجرا در سطح شهر به عنوان یک نمونه شاخص علمی ارائه داده شد و در پایان با امضای تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی و شهرداری درخصوص همکاری های مشترک امضا شد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما