حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
آئین افتتاح گازرسانی به ۲۴ روستا و ۲۲ واحد تولیدی ، صنعتی ، کشاورزی و کلنگ زنی گازرسانی به ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهرستان خرم آباد
06 شهریور 1402 - 19:23
شناسه : 8752
بازدید 78
3
با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان، فرماندار شهرستان خرم آباد و جمعی از مدیران این شهرستان در پنجمین روز ازهفته دولت ۱۴۰۲ گازرسانی به ۲۴ روستا و ۲۲ واحد تولیدی ، صنعتی و کشاورزی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی گازرسانی به ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهرستان خرم آباد شروع شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت گاز

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان لرستان، کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان در مراسم افتتاحیه این طرح ها ضمن تبریک هفته دولت گفت : با تلاش مجموعه همکاران در شرکت گاز استان ، گازرسانی به ۲۴ روستا و ۲۲ واحد تولیدی ، صنعتی و کشاورزی شهرستان خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در ادامه توسعه گازرسانی این شهرستان نیز کلنگ گازرسانی به ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال به زمین زده شد.

گودرزی در ادامه اظهار کرد: با تلاش مضاعف مجموعه همکاران و پیمانکاران اجرایی، گازرسانی به این روستاها قبل از موعد مقرر به بهره برداری رسید که برای روستاهای منطقه بیشه که به لحاظ حفظ محیط زیست و جلوگیری از مهاجرت روستاییان و همچنین توسعه این منطقه به عنوان قطب گردشگری بسیار حائز اهمیت بود .

محمد باقر احمدی چگنی در این مراسم گفت : خوشبختانه با تلاش مجموعه شرکت گاز بهره برداری از پروژه های گازرسانی زودتر از موعد مقرر انجام می شود و امروز با افتتاح این پروژه ها گام مهمی در جهت رفع محرومیت این منطقه و رفاه مردم برداشته شد که در این راستا زحمات و اقدامات شرکت گاز استان شایسته تقدیر می باشد.

ثبت نظر شما