حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:ایرنا خبرگزاری حاکمیت است/ تاکید بر برنامه‌محور بودن مدیران لرستان
30 مرداد 1402 - 10:46
شناسه : 8575
بازدید 64
3
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرگزاری حاکمیت است، تاکید کرد: آنچه که ایرنا باید تبلیغ کند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان منبع : روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان احسان یاوری صبح دوشنبه سی‌ام مرداد، در آیین تکریم و معارفه رئیس خبرگزاری ایرنا در لرستان با اشاره به اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرگزاری حاکمیت است، عنوان کرد: ایرنا برای یک جریان یا گروه سیاسی خاص نیست و آنچه که باید تبلیغ کند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به اثرگذاری رسانه در ایجاد انسجام، وحدت، همدلی، خدمت‌رسانی و قدرت بازدارندگی اشاره کرد و تاکید کرد: اولین رسالت رسانه ضمن انعکاس مشکلات، تقویت انسجام اجتماعی و وحدت ملی است.

وی ادامه داد: امروزه تقویت انسجام ملی وحدت ملی و بالا بردن سرمایه اجتماعی و القای امید در جامعه بیش از همه چیز از رسانه‌ها مورد انتظار است.

یاوری با بیان اینکه امروز در بحث جنگ نرم، تسلط بر ذهن‌ها مطرح است و اولین مولفه در تسلط بر ذهن‌ها، رسانه‌ها هستند، گفت: کسانی که از امکانات بیشتری برخوردارند با تکیه بر رسانه افکار خود را گسترش می‌دهند چراکه رسانه ابزار و مولفه جنگ نرم است و اصحاب رسانه سرباز خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

یاوری با تاکید بر برنامه‌محور بودن مدیران در لرستان، برنامه‌محوری را یکی از ملاک‌های یک مدیر خوب دانست و گفت: مدیران با مشخص کردن اولویت‌ها و اهداف کاری خود باید تعیین کنند که در طول سال به دنبال تحقق چه برنامه‌ها و دستیابی به چه شاخص‌هایی هستند.

وی با تاکید بر تربیت نیروی متخصص در میان رسانه‌های لرستان گفت: برگزاری دوره‌های کوتا‌ه‌مدت اصول خبرنویسی، سواد رسانه‌ای، تربیت نیروهای حوزه‌های تخصصی خبر، از جمله مواردی است که از سوی خبرگزاری ایرنا به عنوان خبرگزاری مادر در لرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان باید مورد پیگیری قرار بگیرد و محقق شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه مسائل صنفی خبرنگاران در استان قابل حل هستند، افزود: برای حل این مسائل پیگیری و کمک خواهیم کرد.

ثبت نظر شما