حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1430 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
06 خرداد 1402 - 11:58
شناسه : 7143
بازدید 42
1
در ادامه خدمت رسانی به مردم تیم های امدادی و عملیاتی پس از حدود هشت ساعت تلاش، طی کردن مسیرهای صعب العبور و بستن کارگاه، به ۲ کوهنورد گرفتار شده دسترسی پیدا کردند و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی آنها را به کوهپایه انتقال دادند
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدر خبر به نقل از کانال مجازی جارچی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر، رییس جمعیت هلال احمر سلسله گفت:ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته گزارشی مبنی بر گرفتاری ۲ کوهنورد در ارتفاعات اسپژ روستای پرسک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر اعلام و بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شهید دکامی پلیس راه به همراه یک تیم پشتیبان با تجهیزات تخصصی، خودروهای کمک دار و آمبولانس به محل اعزام شد.

️ تیم های امدادی و عملیاتی پس از حدود هشت ساعت تلاش، طی کردن مسیرهای صعب العبور و بستن کارگاه، به ۲ کوهنورد گرفتار شده دسترسی پیدا کردند و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی آنها را به کوهپایه انتقال دادند.

از شهروندان و ورزشکاران تقاضا می شود از صعود و کوهپیمایی در شب و شرایط نامساعد جوی خودداری کنند.

شهرستان سلسله با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد، پرسک نیز از روستاهای دهستان هنام بوده و ارتفاعات اسپژ نیز مربوط به رشته کوه های بلند گرین در این شهرستان می باشد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما