حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
29 اسفند 1401 - 8:06
شناسه : 5411
بازدید 128
1
سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان طی پیامی فرارسیدن نوروز 1402و حلول ماه مبارک رمضان را به مردم مومن و شریف استان لرستان، همکاران خدوم و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت گفت.
ارسال توسط : نویسنده : رضاملکی منبع : روابط عمومی ناحیه انتظامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “یحیی الهی” آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

درود می فرستیم به روح پرفتوح امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و مدافعان نظم و امنیت، بهارطبیعت و نوروز باستانی که مصادف با حلول ماه پر خیر و برکت و مبارک رمضان، بهار قرآن و ماه غفران الهی است را به هم استانی های مومن ، شریف ، به ویژه خانواده های معظم شهدا وایثارگران ، همکاران خدوم و جان برکف که در تمامی ایام سال به ویژه ایام نوروز با ایثار و فداکاری در شهرها، روستا ها و مرزها در حال برقراری امنیت کشور هستند تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی پر از خیر و برکت و معنویت را با امید و پویایی از درگاه خداوند منان برای همه آنان خواستارم.

همزمانی بهارطبیعت با بهار قرآن، نوید بخش پاک سازی جسم و روح انسان از زنگار غفلت ها و رشد و تعالی انسان است؛ روزه داری و نیایش موجب غفران و خیر و برکات خداوند متعال است.

ان شاءالله در سال جدید با توجه به تاکیدات فرمانده کل انتظامی کشور به شعار “نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای” با همت و عزم جهادی نیروهای مسلح به ویژه پلیس، کشور عزیزمان ایران، از دسیسه های دشمنان در امان خواهد بود و همواره روزهایی سرشار از آرامش و امنیت را برای مردم عزیز کشورمان آرزومندم.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیب دوم ستاد یحیی الهی

ثبت نظر شما