حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
28 آبان 1400 - 15:53
شناسه : 336
بازدید 109
3

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، در حمایت از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: این انتخاب بجا و شایسته را تبریک و یقیناً معرفی “دکتریوسف نوری”، راهگشای مسائل فرهنگی و آموزشی در راستای اجرای فرامین گام دوم انقلاب خواهد بود.به گزارش پایگاه خبری کلدر: “سید قاسم حسینی”، دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، پیشنهاد […]

ارسال توسط :

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، در حمایت از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: این انتخاب بجا و شایسته را تبریک و یقیناً معرفی “دکتریوسف نوری”، راهگشای مسائل فرهنگی و آموزشی در راستای اجرای فرامین گام دوم انقلاب خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری کلدر: “سید قاسم حسینی”، دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، پیشنهاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی را، درباره ” دکتر یوسف نوری” به عنوان وزیر سوم‌ پیشنهادی آموزش و پرورش را، نشان از درایت و آینده نگری ایشان عنوان کرد.
وی در این بیانیه می افزاید: با شناختی که از شخصیت علمی، فرهیخته و فرهنگی جناب آقای “دکتر یوسف نوری” در عرصه آموزشی داریم، این انتخاب بجا و شایسته را مبارک و فرخنده دانسته و همچنین امیدواریم، راهگشای مسائل فرهنگی آموزشی، در راستای اجرای فرامین گام دوم انقلاب باشد.  
در خاتمه این بیانیه آمده است:‌ از آنجا که وزارت آموزش و پرورش در احیای اندیشه‌های ناب اسلامی است و چشم امید بخشِ بزرگی از فرهیختگان و نخبگان به این نهاد است، از این رو جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از نمایندگان خانه ملت خواستاریم، که با رای اعتماد قاطع و بالا به “جناب آقای یوسف نوری”، مصلحت‌های همه جانبه را در نظر گرفته تا به فضل خداوند منان، نوری دوباره به عرصه آموزشی و فرهنگی کشور بتابد.
از خداوند منان توفیقات روزافزون را برای همگان خواستاریم.
سید قاسم حسینی:
دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

ثبت نظر شما