حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
12 تیر 1402 - 18:17
شناسه : 7828
بازدید 74
3
چرا لرستان گورستان کارخانجات صنعتی است؟ امروز دوشنبه دوازدهم تیرماه۱۴۰۲بازدید از کارخانه لاستیک سازی خرم آباد با حضور اصحاب رسانه به همت دکتر ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی به عمل آمد.
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : کلدرخبر

علی حسینی

امروز دوشنبه دوازدهم تیرماه۱۴۰۲بازدید از کارخانه لاستیک سازی خرم آباد با حضور اصحاب رسانه به همت دکتر ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی به عمل آمد.

وضعیت کارخانه لاستیک سازی خرم آباد بعد از گذشت ۸سال از تاریخ کلنگ زنی ناامید کننده بود
این کارخانه به وسعت شصت هکتار در شهرک صنعتی شماره۳جانمائی شده است.

ازسال۱۳۹۴که کلنگ احداث این کارخانه به زمین زده شده تا کنون حتی زیرساخت های لازم برای ساخت کارخانه ایجاد نشده است
خیابان های داخل شهرک شماره سه هنوز خاکی است،برق لازم برای ساخت کارخانه هنوز طراحی و اجرا نشده است،آب لازم برای ساخت کارخانه نیز در حد شعار باقی مانده است البته چاه عمیق حفر شده و متاسفانه به آب نرسیده است،خبری از گاز و سایر زیر ساخت ها هم نیست.

به گفته کارفرما بجز دکتر ویسکرمی از چند دوره گذشته مجلس هیچ نماینده ای از نمایندگان مجلس از این پروژه دیدن نکرده یا پیگیر حل مشکلات این کارخانه نبوده است.

از طرفی استاندار محترم لرستان و معاونت اقتصادی استانداری و مجموعه تحت امر آقایان که به تعبیری شیفته شرق استان و اونور گردنه هستند نسبت به این پروژه حساسیت نشان نداده و به پیگیری تکمیل آن عکس العمل آنچنانی نشان نداده اند.


درمورد وعده و وعید های مدیران و بانک ها در راستای حمایت و واگذاری تسهیلات هم خبری نبوده و نیست.
کارفرما و پیمانکار نیز در وسعت ۶۰هکتاری این کارخانه تمام آورده خود را صرف دیوارچینی ، تسطیح و خاکبرداری کرده و بعد از درخواست خلع ید پیمانکار توسط دکتر ویسکرمی در این دو سال آخر تعدادی سوله را نیمه کاره ایجاد کرده است.
انتقادات خبرنگاران به مدیر پروژه و نماینده مجلس تاحد درگیری فیزیکی پیش رفت.

جهت تنویر افکار عمومی چند سؤال مطرح می شود که نیاز به پاسخگوی دارد.
۱_جناب استاندار و معاون اقتصادی استاندار دلیل بی توجهی شما نسبت به این پروژه چیست؟
۲_معاونت عمرانی استانداری، مدیر آب و فاضلاب،مدیر توانیر و شرکت برق،مدیریت شرکت گاز ، علت کوتاهی شما در ایجاد زیرساخت های این پروژه چیست؟
۳_مدیریت محترم بانک های مرتبط با پروژه دلیل عدم پرداخت تسهیلات لازم به پروژه چیست؟

در پایان شایسته است از هماهنگی و پیگیری دلسوزانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دوستان رسانه نگار تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

ثبت نظر شما