حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1454 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
12 تیر 1402 - 2:47
شناسه : 7820
بازدید 167
0
محمد جواد حیدری پور مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت ‌بهداشت با اعضای مجمع خیرین سلامت لرستان دیدار و گفتگو کرد
ارسال توسط : نویسنده : ذبیح محسنی منبع : وبدا لذستان

🔸در این نشست که با حضور دکتر علی فرهادی رئیس مجمع خیرین سلامت استان، دکتر بهروز عزت پور مدیر امور مشارکت های اجتماعی دانشگاه، دکتر داوود پیرانی مدیر حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت بهداشت و اعضای مجمع خیرین سلامت برگزار شد؛ دکتر عزت پور گزارشی از عملکرد امور مشارکت های اجتماعی دانشگاه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ و سپس گزارشی از عملکرد های مجمع خیرین سلامت از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا خرداد ۱۴۰۲ ارائه نمود.
🔸سپس دکتر فرهادی خیرین را منتخبین خدا دانست و گفت: در جریان بیماری کرونا همگان شاهد بودند کمک خیرین در پیشبرد اهداف حوزه سلامت بسیار موثر بود.
🔸دکتر فرهادی افزود: پروژه های خوبی اتمام یافته و یا در حال فعالیت است و اگر جایی کمبودی وجود داشته با رایزنی با وزارت اعتباراتی اختصاص یافته است.۱۰۰ پروژه در دست احداث است که اگر به اتمام برسند لرستان تا سال های متمادی در زیرساخت های بهداشتی و درمانی مشکلی نخواهد داشت.
🔸در ادامه نشست، اعضای مجمع خیرین سلامت در خصوص مشکلات، موانع و فعالیت های انجام شده گزارش هایی را ارائه دادند.

🔸”آساره ” عضو مجمع خیرین سلامت کشور، رسالت حوزه رسانه را مهم ارزیابی کرد و ذات آنرا مطالبه گر دانست.
🔸آساره در ادامه عنوان کرد: هدف این است که بتوانیم فرهنگ سازی کنیم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ خیریه پیشنهاد می شود دیدارها و عقد تفاهم نامه هایی را با مدیر کل سازمان صدا وسیما داشته باشیم .

🔸سپس حیدری پور فعالیت های یک سال و نیم اخیر را در حوزه خیرین سلامت ارزنده توصیف کرد و گفت: تمام ساختمان های فرسوده در حال نوسازی است و برای ادامه این روند هرچقدر منابع پایدار جذب شود موثرتر واقع می شود.
🔸حیدری پور در ادامه اطلاع‌رسانی درست و به موقع را به مردم مهم دانسته و آن را مصداق بارز جهاد تبیین دانست.وی اهمیت مردم در دو سال اخیر را به حوزه سلامت بی نظیر و آن را یک فرصت طلایی تلقی کرد.
🔸در ادامه نشست دکتر داوود پیرانی مدیر حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت بهداشت ظرفیت های فرهنگی هر اقلیم را مهم ارزیابی کرد و گفت: لرستان مورد غفلت واقع شده است که در این راستا ما آماده ایم یاری رسان حوزه سلامت استان لرستان باشیم.
🔸گفتنی است پس از این نشست حیدری پور، دکتر پیرانی، دکتر عزت پور، دکتر مردانی و مهندس نجفی از خوابگاه مستعمل و فرسوده گلدیس خرم آباد بازدید بعمل آوردند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما