حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1447 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
08 فروردین 1402 - 8:29
شناسه : 5671
بازدید 105
0
جانشین انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد .
ارسال توسط : نویسنده : رضاملکی منبع : روابط عمومی ناحیه انتظامی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جواد دالوند” اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهرستان دلفان بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر که موجب ایجاد تنش و برهم خوردن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ دالوند خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ۵ نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر   و چندین چاقو و چوب دستی از منازعان کشف شد.

وی همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

جانشین انتظامی شهرستان دلفان در خاتمه با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطر نشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت اقدام و با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می کند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما