حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
29 اسفند 1401 - 8:57
شناسه : 5416
بازدید 155
1
برگزیدگان آموزش فنی و حرفه ای لرستان مورد تقدیر قرار گرفتند؛
ارسال توسط : نویسنده : محمدباقر شاهیوند منبع : روابط عمومی فنی حرفه ای

در سال ۱۴۰۱ ، با ارتقای مهارت آموزی، مهارت افزایی، خلاقیت و کارآفرینی جویندگان مهارت و اشتغال، در پی تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» گام برداشتیم. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان؛ حشمت اله معتمدی در آخرین دیدار سال با برگزیدگان استانی، بیان داشت: از ابتدای خدمت در کسوت مدیرکلی و خادمی مردم نجیب استان، با تشکیل اتاق فکر و تیم متشکل از همکاران نخبه و متخصص و جهادی، با محوریت اجرایی سازی شعار سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همچنین تحقق عدالت و پیشرفت دولت مردمی و ترسیم راهک

ارهای عملیاتی برای دستیابی به این مهم، همه توان و تلاش خود را در مسیر تربیت کارآفرین و ماهرسازی نیروی انسانی متقاضی کار، از طریق مهارت آموزی، مهارت افزایی و آموزش مهارت های کسب و کار و کارآفرینی به کار گرفتیم. 

وی، افزود: در سالی که گذشت با همت مربیان و همکاران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر و روز افزون برای دستیابی به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با حمد خداوند متعال توانستیم در بسیاری از عملکردها رتبه های برتر سازمان را کسب کنیم که این مهم را، مرهون زحمات و همیت مجموعه همکاران اداره کل و مراکز استان هستیم. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: بنا به فرموده ایشان؛ عامل مهم حرکت و پیشرفت، امید است بنابراین باید با برنامه ریزی صحیح و با تکیه بر تقوی، زمینه های پیشرفت کشور، قابلیت تحقق را خواهد داشت. 

معتمدی در ادامه از همکاران خواست تا با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، همچون گذشته، نهایت تلاش و جدیت خود را در راستای تحقق این مهم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی و به ویژه رسالت سازمان به منصه ظهور برسانند.

گزارش می افزاید: در آخرین روز پایانی سال ۱۴۰۱، طی مراسمی از مربیان، کارشناسان واحدهای مختلف، روسای مراکز هیجده گانه، روسای واحدها و ستادی و معاونین نمونه استانی،با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

بنا بر همین گزارش؛ در پایان از مربیان و روسای مراکز شهرستان ها، که طبق پورتال سازمان، بیشترین فعالیت را در اجرای تعهدات آموزشی در سال ۱۴۰۱ داشتند به ترتیب ذیل تقدیر شد: 

مربیان برگزیده استان :

۱) امین بیرانوند، ملک حسین غلامی، امیر مختاری و ایوب نقی بیرانوند از بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خرم آباد

۲) علیرضا غلامی، مجتبی گلورانی و معصومه وزیری گودرزی از بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بروجرد 

۳) فیروز دلفان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان الیگودرز 

۴) علی مسلمی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ازنا

۵) مهناز خزایی از بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دلفان 

۶) کیومرث ضرونی از بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت

۷) زلیخا خادمی از بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دورود

روسای مراکز برگزیده استان :

۱) پرویز کلانتری رئیس مرکز برادران شماره یک شهرستان خرم آباد

۲) صادق مرزبان رئیس مرکز برادران شماره ۹ شهرستان ازنا 

۳) مهدیه حیدری رئیس مرکز خواهران شماره ۱۷ شهرستان دلفان

پایان پیام/

ثبت نظر شما