حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1473 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
22 فروردین 1402 - 2:47
شناسه : 6130
بازدید 75
0
به مناسبت هفته هنر برگزار شد کيانوش سوری رئیس این اداره از دیدار هنرمندان انقلابی، اصحاب رسانه و فعالان قرآنی صبح امروز ۲۱ فروردین با میلاد شرفی فرماندار سلسله بمناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد
ارسال توسط : نویسنده : کیانوش سوری منبع : روابط عمومی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله، کیانوش سوری رئیس این اداره از دیدار هنرمندان انقلابی، اصحاب رسانه و فعالان قرآنی صبح امروز ۲۱ فروردین با میلاد شرفی فرماندار سلسله بمناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

سوری تصریح کرد در این دیدار هنرمندانی به نمایندگی از انجمن‌های ادبی، خوشنویسی، نمایش، موسیقی، تجسمی و فعالان قرآنی و همچنین اصحاب رسانه شهرستان سلسله به بیان مطالبات و دغدغه های خود در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگ، هنر و قرآن این شهرستان پرداختند و خواستار تعامل بیشتر مسئولین با آنها شدند که پس از آن فرماندار سلسله با دقت نظر پاسخگوی دغدغه‌های این عزیزان بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله در این دیدار به نقش و جایگاه هنر اسلامی و کنشگری هنرمندان انقلابی شهرستان سلسله در جامعه بخصوص در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب در اغتشاشات اخیر اشاره کرد.

◾️ لازم به یادآوری است در ابتدای این نشست حاضرین با نوحه خوانی و سینه زنی برای مظلومیت امیرالمومنین حضرت علی(ع) به عزاداری پرداختند.

پایان پیام/

ثبت نظر شما