حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی برای توسعه لرستان به کار جهادی نیاز دارد
29 اسفند 1402 - 13:17
شناسه : 11079
بازدید 24
2
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع): استان لرستان دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد از حیث منابع طبیعی معادن و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که نیازمند مدیریت از نوع جهادی و انقلابی است واین مدل را نمی‌توان در جای دیگر بجز دولت انقلابی جستجو نمود
ارسال توسط : نویسنده : علی حسینی منبع : بسیج رسانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از بسیج رسانه ،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع): استان لرستان دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد از حیث منابع طبیعی معادن و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که نیازمند مدیریت از نوع جهادی و انقلابی است واین مدل را نمی‌توان در جای دیگر بجز دولت انقلابی جستجو نمود.

_مدیریت جهادی و انقلابی نیازمند ساختار و طراحی سازمان و کمیته‌های خاص و تو در تو اداری نیست، طراحی را باید در ساختار دل و ذهن و اندیشه به انجام رساند.

_همچنین در حوزه سلامت نیز توجهات فراوانی مخصوصا در نقاط محروم استان صورت گرفته است و در بخش مسائل مربوط به بحران جمعیت طرح‌های مختلفی در ذیل طرح نفس صورت گرفته است.

پایان پیام/

ثبت نظر شما