حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1450 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 208×
09 فروردین 1402 - 18:13
شناسه : 5728
بازدید 108
0
در راستای جلب مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز صورت گرفت در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ، یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با افشار پدر بلوط ایران و از فعالان محیط زیست کشور و آقای عزیزی خیر مدرسه ساز دیدار کرد.
ارسال توسط : نویسنده : فرج بیرانوند منبع : روابط عمومی نوسازی مدارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلدر خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان ، در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ، یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با افشار پدر بلوط ایران و از فعالان محیط زیست کشور و آقای عزیزی خیر مدرسه ساز دیدار کرد.
بهاروند در دیدار با افشار اظهار داشت : ایجاد فضای مفرح و نشاط آور در محیط های مدارس ضرورتی اجتناب ناپذیر است و بر همین اساس از مهندس افشار دعوت می کنم با مرتبط کردن نوسازی مدارس و دیگر فعالان محیط زیست زمینه ساز آموزش دانش آموزان برای حفظ محیط زیست و ارتقای شاخص های این امر مهم ، یاریگر ما باشند.

در ادامه وی با حضور در منزل آقای عزیزی خیر ارجمند مدرسه ساز ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان ، از ایشان بدلیل مشارکت در ساخت مدارس برای کودکان لرستانی و ایجاد عدالت آموزشی تقدیر و سپاسگزاری کرد .

شایان ذکر است در این دیدارها ، یداله امیری و مرتضی خرم آبادی معاونت های توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان ، بهاروند را همراهی کردند .

پایان پیام/

ثبت نظر شما